EN

DLACZEGO WARTO?


OLBRZYMI RYNEK W SERCU EUROPY

Polski rynek gazu płynnego to aktualnie największy (obok Turcji) rynek europejski, z rocznym zużyciem na poziomie około 2,2 miliona ton.
Największy udział w sprzedaży stanowi autogaz – niemal 75 proc. całego rynku, około 15 proc. to butle, natomiast nieco ponad 10 proc. przypada na instalacje zbiornikowe. Jednocześnie nasz kraj jest europejskim liderem jeżeli chodzi o zużycie autogazu, jak również liczbę pojazdów zasilanych tym rodzajem paliwa – na chwilę obecną po polskich drogach jeździ ponad 2,5 miliona aut na LPG.


W sposób naturalny Polska jest miejscem dla największej europejskiej imprezy dla branży. Duży, ustabilizowany rynek oraz położenie geograficzne sprawia, że nasz kraj chętnie odwiedzają przedstawiciele branży z całego świata, w tym m. in. z Włoch, Turcji, Holandii, Niemiec, Czech, Słowacji, Litwy, Ukrainy, Rosji, Węgier, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Albanii, USA, a także krajów Ameryki Południowej oraz Azji.


GasShow potwierdziło swoją pozycję największej światowej imprezy targowej adresowanej dla sektora LPG-CNG-LNG. Swoją ofertę podczas targów zaprezentują wszyscy wiodący polscy i europejscy producenci oraz dystrybutorzy samochodowych instalacji gazowych LPG, CNG i LNG, dealerzy aut z oryginalnymi instalacjami gazowymi, projektanci i dostawcy wyposażenia stacji tankowania autogazu, firmy zajmujące się magazynowaniem i transportem LPG, producenci i dystrybutorzy armatury i urządzeń dla LPG, LNG i CNG – zaworów, regulatorów, kuchenek i innych akcesoriów, producenci butli i zbiorników, a także cystern. Ważną grupą wystawców są firmy kompleksowo zaopatrujące i wyposażające warsztaty samochodowe.


Skorzystaj z nieograniczonych możliwości ekspozycyjnych, albo z szeregu proponowanych usług dodatkowych i skutecznie zaprezentuj ofertę kilkutysięcznemu gronu profesjonalistów i użytkowników LPG, CNG i LNG z całej Europy. Lokalizacja stwarza możliwość efektownej prezentacji oferty w atrakcyjnej cenie! Warto wziąć udział aby wzmocnić sieć sprzedaży, nawiązać nowe kontakty, potwierdzić swoją pozycję rynkową, zaprezentować nowości, a także zapoznać się z propozycją konkurencji.

Międzynarodowe Targi GasShow & Autoservice Expo 2017 to:

  • jedyna impreza targowa dla branży LPG, LNG i CNG w Polsce oraz największa w Europie
  • odpowiednia lokalizacja dla międzynarodowych targów i konferencji w kraju, który jest europejskim liderem branży – nowoczesne i przestronne Warszawskie Centrum EXPO XXI
  • zupełnie nowe wydarzenia towarzyszące
  • charakter imprezy, także jako show dla szerokiej publiczności
  • udział mediów ogólnopolskich w celu szerokiej popularyzacji imprezy
  • nacisk na międzynarodowy charakter imprezy – m. in. poprzez aktywną współpracę z mediami branżowymi z wielu krajów, w tym z Włoch, Turcji, Holandii, Niemiec, Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Ukrainy, Rosji, Chorwacji, Serbii, Słowenii, Albanii, a także krajów Ameryki Południowej (Argentyna, Brazylia) oraz Azji

 

ATUTY UDZIAŁU W IMPREZACH TARGOWYCH

Efekt synergii:

Efekt synergii można osiągnąć poprzez jednoczesne wykorzystanie wielu różnych usług. Targi umożliwiają:

  • pozyskanie nowych klientów,
  • kompilację bazy danych nowych klientów,
  • wzmocnienie kontaktów z klientami,
  • wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług,
  • demonstrację i promocję produktów,
  • tworzenie wizerunku firmy,
  • tworzenie i wzmocnienie marki,
  • zwiększenie zainteresowania mediów

Korzyści dla wystawców:

  • zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych),
  • prezentacja nowych produktów (79%),
  • podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
  • wymiana i pozyskanie informacji (78%),
  • pozyskanie nowych klientów (77,6%),
  • wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%),
  • wzrost znajomości produktów (75%),
  • rozpoznawanie życzeń klientów (70%),
  • zawieranie umów sprzedaży (64%),
  • wpływanie na decyzje klientów (63%).
  • wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm),
  • wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm),
  • rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm),
  • zawierania umów sprzedaży (29% firm).

(Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft – EMNID Institute Deutschland)

Korzyści dla zwiedzających:

  • kompletna, syntetyczna i neutralna informacja,
  • doskonała porównywalność ofert,
  • możliwość obiektywnej oceny,
  • 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi,
  • 48% zwiedzających poszukuje informacji,
  • 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami,
  • 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe.

Źródło: Exhibition & Event Association of Australia

Interaktywność:

targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii,

nowi klienci – na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami,

obecni klienci – targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face (87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)

dawni klienci – na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty.

Pełnowymiarowość wystąpienia:

  • ekspozycja na miarę planów i potrzeb,
  • szeroka prezentacja nowości,
  • pokazy zastosowań produktu,
  • spotkania z kontrahentami,
  • konferencje prasowe

Efektywność zwrotu inwestycji:

badania Exhibition & Event Association of Australia (Stowarzyszenia Targowego Australii) pokazały, że średnie wydatki w wysokości 9% budżetu marketingowego firmy poniesione na uczestnictwo w targach przynoszą zysk w formie 23% wzrostu działalności,

Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg):

76% gości targowych ma określony plan działania,

48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie,

finalizacja potencjalnych transakcji omówionych na targach kosztuje 56% mniej niż tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych.

Kompleksowość oferty:

  • pomoc fachowej kadry,
  • pełna aranżacja targowego wystąpienia, od budowy stoiska, poprzez organizację prezentacji, konferencji, po akcje promocyjne i reklamowe,
  • rozbudowany serwis i jakość.

Matchmaking:

  • badania rynku, raporty branżowe,
  • wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do współpracy, inwestorów i kooperantów,
  • organizacja spotkań z wytypowana grupa partnerów handlowych,
  • pomoc w działaniach marketingowych i promocyjnych;

Targi + Internet:

Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet NIE zastąpi targów:

  • kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%),
  • produkt należy obejrzeć i omówić (35%),
  • odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%).

(Źródło: International Association for Exhibition Management)

KONTAKT

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Robert Łapiński

szef projektu (sponsorzy, wystawcy, media)

+48 (22) 855-10-35
+48 668-280-363

rlapinski@idea-ahead.com

Marlena Kwiatkowska

szef działu sprzedaży (wystawcy, uczestnicy)

+48 (22) 855-10-34
+48 664-115-359

mkwiatkowska@idea-ahead.com

Andrzej Mykhaniuk

rynki wschodnie

+48 (22) 855-10-37
+48 664-150-830

andrzej@idea-ahead.com